Tuesday, August 19, 2008

favorite I

Dah menjadi rutin aku bila turun lunch kat kedai kat hujung pejabat aku ni, wajib amek kuah asam pedas, sambal belacan & menjadi favorite aku adalah paru goreng bercili. Ehehehe... Sayur mesti ada. Yg paling aku suka adalah sayur taugeh. Ehehe...

Kalau time breakfast dah de paru goreng bercili, gerenti aku amek juga bersama nasi lemak. Tapi disebabkan kebiasaanya time pepagi tu husband nya yg kira, aku malas nak gi. Husband dia kira agak mahal berbanding kalau wife dia yg kira. So, mulai sekarang aku hanya turun membeli lunch sahaja di situ. Bukan niat nak tutup pintu rezeki diaorang. Tu pilihan aku. Lagipun kebiasaannya aku akan beli nasi lemak kalau beli breakfast kat situ. Bukan elok kalau makan nasi lemak selalu. Citer pasal nasi lemak + lauk paru, teringat kejadian yg menimpa aku beberapa bulan yg lepas yg telah membuatkan pagi aku begitu bersinar. Hiks.. Korang tak ingat. Klik sini. Hmm...

Luncheon I ari ni. Jemput la makan.


***Favorite I sama u la. Semalam nak reply ur msg masa u kata tu lauk favorite u. Tapi disebabkan hp I nye bateri dah nyawa2 ikan, I tak reply. Lupa plak bawa charger. Balik umah dah kelupaan plak. (u=MaiH)

No comments:

Google