Tuesday, August 26, 2008

by election

Di sini aku nak mengambil kesempatan mengucapkan selamat mengundi kepada penduduk parlimen Pematang Pauh, P44. Mereka yg akan menentukan pemimpin mereka yg akan dapat membantu mereka di masa hadapan. Pilih dengan tepat. Hmm...

Syiok2... Keran adanya by election ni, harga petrol telah turun sebelum tarikh yg di war2kan iaitu 1 September 2008. Cuma harga barangan je tak turun lagi. Aku telah rasmikan harga petrol baru ni hari Ahad yg lepas, 24/08/08. Ehehe...

Excited giler biler tau harga petrol dah turun. Aku siap mesej adek aku. Tapi adek aku dengan belagak & angkuhnya gitau yg dia dah tau lagi awal. Cisss.. Mentang2 masa tu streamyx kat umah dah ok. Huh...

Alahamdulillah. Dah turun pun skit harga petrol. Masa naik hari tu dalam keadaan terkujat. Short notice. Masa naik pun sama. Kasihan mereka yg telah mengisi petrol full tank sebelum pengumanan hari Jumaat lepas. Isk2.. Aku dah isi for RM50.00 2 hari sebelum pengumuman harga petrol turun. Haihh.. Takpe la. Bukan rezeki aku. Lagipun tangki minyak dah blinking. Aku plak nak kena kuar jejalan, I mean wat keje opis la. Bukan mengular. Hikss..

No comments:

Google