Thursday, August 28, 2008

hari peperiksaan

Yeah... Hari peperiksaan pada Sabtu yg lepas, 23/08/08. Alhamdulillah. Aku berjaya buat. Betul ke tak terserah kepada pemeriksa tu nanti. Ehehe... Berada di kawasan sekolah mengingatkan aku kembali kepada zaman persekolahan aku. Tp tu la, tak banyak gambar yg ada dalam koleksi aku tuk ditatap. Yg ada pun cukup la tuk tatapan aku sahaja.

Masa dulu tu muka sememeh tak ingat la. Hmm.. Hari peperiksaan, aku kena jawab dalam bilik darjah. Cam Dj dia kena jwb exam kat dewan. Lain rasanya. Dah le pengawas exam aku strict gila. Dah siap awal, kalau lebih dari sepuluh minit terakhir dia tak bagi keluar. Kena la aku dok dalam klas tuh membunuh waktu sambil berangan mengenangkan zaman sekolah2 dulu. Ehehehe..

Di pagi sebelum gerak ke tempat peperiksaan (sempat lagi nak posing).

Pintu masuk sekolah dari tempat aku park keta (aku keta kat luar kawasan sekolah sebab kat dalam dah full).

Hadapan kelas tempat aku amek ujian.

Ini adalah pemandangan di dalam kelas aku. Tak silap aku ni kelas budak tingkatan 3.

Tempat duduk aku.

Kotor giler meja tempat dok aku. Aku dah tolong padam skit masa tengah dok membunuh masa. Hiksss...

Masa nak pulang, hari sudah hujan.


***Begitulah sedikit kisah aku di hari peperiksaan. Rasa terlepas lelah bila dah setel menjawab. Pehhh...

No comments:

Google