Wednesday, April 1, 2009

3rd Day

Kini baru aku mahu laporkan tuk hari ketiga aku bersama Juvanex.

Breakfast: Minuman bijirin oat.
***Tak amek Juvanex di pagi hari adalah kerana aku perlu menghabiskan masa di luar. Kang kalau aku amek. Pastu pewot aku nak wat proses pembersihan, kan dah payah.

Lunch: Sizzling Yee Mee + 100 Plus.
***Terasa penat plak. Tu yg amek 100 plus. Tetiba teringin nak makan sizlling yee mee. Maser ni aku kat luar lagik. Tros menuju ke food court tesco.

Dinner: Half bowl of rice + sayur goreng + Juvanex.
***Plan asal nak buat sup sayur ngan bebola ayam. Bila sampai kat umah aku terasa penat, sleepy * mim-alif-lam-sin. Terlihat kat bawah tudung de sayur sawi goreng. Makan la nasi skit. Kalau sup sayur, aku bleh hirup kuah sahaja. Mungkin petang ni aku buat sup sayur.

Kesan kelawasan aku telah terhasil. Ehe... Mungkin sebab dlm badan aku tak banyak toksin sangat kot. Tu yg kesan2 lain tak dapat dirasai aku. Hmm...

Cuma aku musykil skit ngan rasa mengantok. Aku memang sleepy head. Biler aku terasa ngantok, aku musykil skit. Adakah kesan dari pengambilan Juvanex ataupun memang aku yg mengantok. Isk2...

Aku juga berjaya mengekang diri aku dari mengambil air kopi. Alhamdulillah.

No comments:

Google