Friday, April 10, 2009

Ghost 2

Hooraaayyyy!!!

Hati sy sangat girang. Baru lepas baca 1 news kat paper. Ghost season itu akan datang. Bermula 19 April jam 10.30 malam. De 13 episod kali ni. Tak sabarnya nak tengok sambunga season 1. Tapi ending season 1 cam ingat2 lupa je la. Haihhh...

Best2.. De Anding. Last season cam tak de je. Last season ada Nas-T. Hikssss... Aku dah sets dalam reminder supaya aku tak terlupa tuk menontonnya. Kengkawan pun bleh buat perkara yg sama.


~~~Naper dah tengahari baru baca paper??? Aku kuar la tadi. Kena jadi drebar. Gi KL. GPS bergerak aku dok salah bagi info jalan kat tengah2 KL. Abeh aku tak dapat nak cam jalan. Isk2... Poning rasanya. Mujur la jalan yg dilalui tadi tak jem teruk. Jenuh gak kalau tak. Lenguh kaki den.

1 comment:

~yumi comey~ said...

ko biar btol ghost ade season 2.....waaaaaaa!!!!!! pasni ngadap tv lagi la aku....wahhhhh....gue windu banget sama kamu nas and naz....huahuahua

Google