Wednesday, April 29, 2009

nash donuts

Bukan calang2 oo.. Kat tepeng pun de gak donut ala2 big apple, jco & dunkin. Tak sama, tapi serupa la gak. Yg serupa adalah the look. Yg tak sama adalah harga & the taste.

See.. Nash donuts hanya ada kat blah utara sahaja.

Kotak pun lebih kureng je. Sebiji harganya RM1.60 kalau aku tak lupa. Ehehe...

Nah.. Kan sudah ku bilang. Rupanya sama. Tapi ada yg lembut bak jco donuts. De yg cam donuts biasa beli kat Tesco. Uhhh.. Yg oreo nye tak leh lawan jco donuts. Ehehe...

Macam2 ada kat hometown ku skang ni. Tu pasal aku tak kisah & lagik suka kalau dapat keje kat sana saja. Sonang. Parents aku pun takyah riso2. Tapi 1 je la. Memang lagik terbatas la perjalanan aku. Ala... Cam la aku dok sini aku merayap sakan. Ehehehe...


~~~Maseh lagik dalam mood penceritaan tentang makanan. Sampai sumer makanan telah aku laporkan, pastu rasanya dah takde mende kot aku mo stori.

No comments:

Google