Thursday, April 30, 2009

finally the work station

Akhirnya, aku revealkan jua work station aku yg baru. Mempersembahkan... ***Drum rolls..

*
**
***
****
*****
****
***
**
*

Ni la work station ku yg baru. Hoorraayyyy!!! Privacy lebih skit. Suka2. Bleh hias ikot suka aku. Nak buat sepah pun ikot suka aku gak le. Ehehe...

Keadaan kucar kacir. Blom kemas abeh lagik. Maseh dalam proses kemas. Mana2 kertas yg boleh guna semula, diasingkan. Update all the files.

Pandangan dari hadapan. Kureng skit nampak sepahnya sebab terlindung ngan pc, kalendar, phone bagai. Hiksss.. Can u spot my red mug??? (^_^)

Skang dah kemas. Baru hepi nak buat keje. Tapi aku tak suka la kerusi hitam yg depan meja aku tu. Buat semak pemandangan je. Kalau takde kerusi tu, luas skit pemandangan.

Warna bilik aku busan giler. Nak suruh diorang cat kaler bilik aku sama ngan kaler kat luar tu. Orange kemerah2an. Tapi tu r. Bos I tak approve. So, busan skit la dok dalam bilik ni. Takde kaler ceria.

Have a nice weekend. Kita kan akan bercuti panjang sempena labour day. Saper yg keje tu, selamat bekerja. Aja2...


~~~Puas hati la lepas hampir 3 bulan aku merempat kat bilik meeting. Punya la excited berkemas masa mula2 menjejakkan kaki ke work station ku ini. Ayat aku kat bos, "Dah lama tunggu work station aku ready tuk diduduki. Tu yg excited kemas". Bos aku terasa la plak dow.. Bukan bos aku yg buat pun. Pekerja company gak buat. Aku memang tak bermaksud nak kenakan sesapa. Sori la...

No comments:

Google