Friday, April 24, 2009

escape... hooorrraayyyy!!!

Patutnya hari ni aku kena gi meeting kat tpm. Tapi berjaya melepaskan diri. Yahuuuu!!! Tak syiok sebenarnya gi meeting tu. Cakap terlampau banyak. Sampai aku rasa ting tong saja. Haihhh...

Memang seronok dapat escape dari gi meeting. De gak part yg membuatkan diri ini tak seronok. Sebabnya de tender baru nak kena prepare. Next week ni de lagik yg nak kena buat. Ala... Bermula la era aku banyak keje ni. Work station aku pun tak siap kemas abeh lagik.

Lagik tak de chance la aku mo bercuti panjang. Huhuhu...

Better siapkan kemas workstation dolu. Pastu hati pun girang je nak buat keje lain. Bila la aku nak reveal workstation aku kan??? (^_^)

Tak best r citer2 tapi takde gambor. Usb tak bawa ke opis. So, this is the last entry for this week. C ya later next week. Jangan segan silu to drop by.

HAVE A GREAT WEEKEND


~~~Terima kasih kepada kalian yg sudi bertandang ke teratak sy yg tak seberapa ini. Jemput datang lagik. Apa2 komen bleh ditinggalkan di chatbox mahupun di mana2 entry. Syukran...

No comments:

Google