Thursday, April 2, 2009

4th Day

Dah masuk hari keempat program detoks yg aku lakukan ini. Tuk hari keempat, rasanya takde apa side efek yg aku rasai. Semuanya cam biasa sahaja. Adakah badan aku memang kecil sahaja kandungan toksik??? Ntahla.

Breakfast: Yogurt + Juvanex
***Biasa2 saja. Dalam manual yg diberi de bagi plan pemakanan. Nak ikot ke tak begantung kepada individu itu. Aku ikot separuh2 je. Ehehe...

Lunch: 3 keping biscuit + A cup of coffee
***Tak kuar lunch sebab nak kena siapkan kene due nya hari ini. Haihhh... Keje last minit sangat meletihkan. Tak suke. Aku cuba elakkan kopi. Tapi selagi ada stok di opis ni, alahaiii, tak dpt saya nak menolaknya. Huhuhu...

Dinner: 1 slice honey dew + 2 keping biskut bijan + Juvanex
***Balik umah dah lambat. Kol 9 malam baru tiba. Aku gi mandi manda & solat dulu. Bagi fresh badan. Bila nak gi lapik pewot, tgk meja makan dah berkemas. Haihhh.. Tak kuasa la saya nak mengeluarkan kan lauk pauk yg sudah disimpan dalam peti ais. Gi cari makanan segera. Tuk lapik pewot supaya tak lapar. Dan juga tuk lapik pewot sebelom amek Juvanex.

Sekian laporan tuk hari keempat. Aku terlampau cuak sebelom mencoba Juvanex sebab aku rasa dalam badan aku banyak toksin. The side efect yg diberitahu dalam manual pengambilan Juvanex sangat menakotkan aku. Tapi hanya pada hari ke-2 aku rasa kesannya, sedikit. Will see the result keselurahan gi mana nanti. Hmm...

No comments:

Google