Tuesday, April 28, 2009

dua2 pun gumbire

Ditemani awan yg cerah. Memang asyik kalau dapat berdating. Hiksss...

Entry rujukan. Kalau nak tahu kenapa kami gumbire la. Sila rujuk sini & kemudian baru ke sini.

Owh... Kami itu adalah aku & Dju. Lama tak beronggeng berdua. De kot dekat setahun. Terpulang la samada nak percaya ke tak. Hmm...

Tros kepada perkara yg membuatkan kami gumbire. Aku dapat nonton cerita yg aku mo tengok. Dju plak dapat melepaskan gian dia tuk menyantap Laksa Shack. Ehehe...

Laksa Sarawak aku. Sodap. Tapi kuahnya adalah skit. Sampai licin aku hirup. Walaupun dah kekenyangan giler. Fuhhh...

Ni plak air pilihan aku. Kegemaran adek aku. Mesti dia dengki kalau tau aku minum air feveret dia ni. Memang sodap. Rasanya seakan2 air krim kaler putih yg de asam. Kat skolah2 dulu ade jual. Sebatang 30 sen. Skang ntah ade ke tak lagik.

Dju pilih laksa lemak Singapore. Rasanya??? Sila tanya Dju. Aku rasa aku pernah makan. Tapi tak dapat recall rasanya.

Paling Dju ngidam adalah ABC nya. Tapi kan aku rasa ABC kat restoran santai kat Tesco Ampang lagik best. Serius. Dah la murah skit dari kat Laksa Shack. Segala mak neneknya banyak. I mean sampah sarap dalam ABC tu la. Ehehe... Terasa nak makan ABC restoran santai lagik la.



~~~Bila bab makanan, aku memang teruja je nak story. Ahakss.. Aku pencinta makanan. Food lover. Bukan takat red lover je. Tapi makan pun kena agak2 gak le. Bukan men telan sumer. Kang badan dah ngembang, seksa nak turunkan. Nak kena maintain pun bukan senang. Arghhh...

No comments:

Google