Wednesday, April 22, 2009

genggam tak tirih

Sibuk sikit hari ni. Sibuk nonton tv online. Hiksss... Kebetulan tak banyak keje yg perlu disudakan hari ni. Lagipun sementara menunggu citer tu loading, bleh mengisi masa membuat keje. Kiranya keje ni bleh tak perlu perhatian tertumpu 100% la.

Aku juga telah berjaya membuat Yums tergoda tuk join the club. Rasanya Yums pun tak banyak keje kot. Kalau dia bz, ym aku pun tak bersambut.

Owh... Merah adalah sangat comey dalam episod semalam. Episod ke-9 sudah. Tapi citer Merah Puteh tak membuatkan aku eager menunggu next episod Ghost. Lalala... Syiok o.. Bukannya citer seram semata Ghost tu.

Ala2 cam Ghost Whisperer aku rasa konsep citer Ghost. Tak sabar tunggu kemunculan abg Naz. Ehe...

Hari ni merepek ala2 je. Di petang2 hari sudah. Jap gi nak packing, nak balik. Hari ni, sok & lusa, aku keje sorang2. Ni maksudnya dak admin sorang lagik tak mai keje. Company kecik beb. Baper ramai sangatlah staff.

Aku ada kemusykilan skit pasal dak opis aku yg cuti 3 hari berturut tu. Tapi tak tau nak luahkan ke sapa kemusykilan tu. Sok nanti akan aku persoalkan. Skang aku mo rileks menanti time tuk pulang. (^_^)


~~~Haihhh... Tajok lain. Citer pasal benda lain. Tajuk tu adalah tuk drama yg aku layan kat rtm online slot citra. Maksud tajok citer tu ngan ringkasnya adalah KEDEKUT or BAKHIL & seangkatannya. Sangat kelakar. Sila la tonton. Support citer tempatan. Hiksss.. Aku pun layan citer2 tertentu je. (*.*)

2 comments:

~yumi comey~ said...

aku smpai skang tak dpt tgk citer zizan tu smpai abes ok....dh dua tiga ari online pun still lmebab nak mmpus...hampes btol ....huhuu

r3dl0v3r said...

sy adalah telah berjaya menontonnya hingga penghabisan. aku nak bg 4 bintang. lagik 1 bintang, simpan tuk aku. miahaha.. saper nak tengok citer kena banyak bersabar. tipss.. jgn pause lelama. mende tu takdenya nak loading dulu. tros harung tengok je once tekan play.

Google