Thursday, April 30, 2009

tewas lagik kali ke-4

Aku yg dok idam2kan nak bergajet baru, orang lain yg dapat dulu. Haihhh... Dah berkurun lama jugak la. Kalau la aku dah kawen, subur plak tu, mo 2 orang anak dah aku ada. Wakaka... Merapek tol la. Abaikan...

Mukadimah saja tu. Camni. Aku dah lama kepingin nak tukar hp. Dolu2 sebabnya hp ku rosak. Pastu aku gigihkan diri perbaik handphone yg lama tu. Banyak gak berhabis nak perbaikinya. What to do. Tak dapat pekenan parents nak membelinya. Walaupun guna duit sendiri, tetap gak mintak permission.

Baru2 ni abah aku ngadu handphone abah aku problemo. Selang 2,3 hari pastu, dah abah ku membeli yg baru. Canggih manggih lak tu. Uwaaa...

Bermakna, abah aku adalah orang keempat yg telah menewaskan impian aku. Mo lagik sekali aku berubah pikiran tentang handphone idamanku.

Orang pertama yg menewaskan aku adalah Dju. Pastu adek aku, K. Pastu adek aku lagik, Chik. Yg terbaru adalah abah aku. Isk2...

Awat la aku ni lombap bonar mengambil tindakan. Selagi aku tak menggunakan simpanan aku tu tuk membeli apa yg aku impikan, mahu abeh begitu aje duit simpanan aku. Haihhh...


~~~Sabor je la. Pasti ada sesuatu yg terselit & tersembunyi di sebalik apa yg berlaku.

No comments:

Google