Tuesday, March 31, 2009

2nd Day

How's my second day after Juvanex???

Alhamdulillah. Akhirnya aku berjaya mengosongkan tangki septik ku ini. Ini la perubahan yg aku nanti2kan selepas mengambil Juvanex.

Breakfast: Yogurt + Juvanex.
***Rasa tak puas breakfast hanya dengan yogurt. Tapi tak plak aku rasa lapar sampai time lunch.

Lunch: Bun(isi flos ayam) + A cup of coffee.

***Lunch adalah meal yg wajib di ambil walaupun tak rasa lapar. Kopi tu sebab musabab aku amek ada dalam entry ini.


Dinner: 1 slice honey dew + 1 slice apam balik + 1 bowl of fried rice + Juvanex.
***Banyak kan aku makan. Ehehehe... Honey dew & apam balik tu aku makan petang, lepas balik keje. Lapor. Malam plak, around 9 pm aku dinner nasi. Lewat gak aku dinner semalam. Ingatkan nak makan half bowl je nasi. Skali macik aku buat nasi goreng cili padi. Tak dapat tolak beb. Sedap. Tu pun ku tahan je nafsu supaya tak tambah lagik. Isk2...


Demikianlah menu aku tuk hari Isnin.. Nantikan hari ke-3 nya laporan.

No comments:

Google