Thursday, March 5, 2009

malam yg kelam.. jeng... jeng...

Ni sumer gara2 aku takde mende nak buat sementara menanti mata ku belayar. Lihatlah hasilnya.

Ni adalah gambar sebenar yg dirakam menggunakan kamera hp aku yg hanya berkuasa 1.3 megapixels. Without function flash.

Nak nampak apanya???

Memang tak dapat image pe2 pun. Peristiwa ni berlaku 3 malam yg sudah. Sebab aku baru upload gambar tu pasal aku baru buka citer. Maser ni aku fokus kamera ke arah novel yg terpaksa aku letak ketepi sebelum memadamkan lampu bilik.

Opah I dah mo tido. Makanya, I pun kena la ikot tido samer. We share the same room loorr... I kan hidup menumpang. Harapan sangat besar kot2 dapat la aper2 image berbekalkan lampu dari jalan yg menyuluh masuk. Non ado lorrr... Berangan tak sudah. Dah2...

Tu je gambor yg ade. Setelah putus harapan a.k.a kuciwa kerana tak dapat menangkap sebarang image di dalam kelam, aku pakse mata aku suruh tido sambil tersenyum simpul kambing kerana cuba membuat lawak bodoh. Ahaksss... Abaikan.. Ting tong skit...

No comments:

Google