Friday, March 27, 2009

berjimba bersama rakan2

Morning!!! Hari ni aku tiba di opis awal dari kebiasaannya. Kol 8 am dah di opis. Mengapa??? Sebabnya awal lagik aku dah terjaga. Semalam aku berlayar awal. Kol 9.30 pm dah ketiduran.

Owh... Bercerita pasal dinner. Semalam aku dinner nasi bersama2 ngan lauk yg aku masak. Ntah le nak namakan apa. De chicken meatballs, mushroom, telur & tauhu jepun. Isk2...

Ni la juadah dinner aku semalam. Kol 6.30 pm aku dah ngap dinner. Sokojap jo masaknya..

Lauk yg takde nama. Patutnya kuah pekat. Tapi ngak ade tepung jagung tuk membuatkan kuah tu pekat. Isk2... Ikotkan hati, nak je aku buh tepung kastard. Miahahaha...

Kuah yg berlebihan tu aku jadikan sup. Sedap gak. Hahaha.. Makanan cam orang sakit je. Tapi aku suka rasanya. Ikot tekak aku, dah bleh telan. Siap bleh bertambah lagik. Kuatkan saje iman.

Nasi yg korang nampak tu skit je sebenarnya. Tak sampai satu senduk. Sebab gambar close up, tu nampak cam banyak. Huhuhu... Memang skit dari biasa aku makan dolu2. Rasa nak tambah je lagi. Tapi ku kuatkan semangat.

Menghitung hari ke hari Sabtu. Tak sabar nak berjumpa 2 orang sahabatku. Plan yg tetiba sajer dibuat. Tak disangka langsung akan menjadi. Thanx to miss senior exec kerana sudi nak berfoya2 bersama2.

Where to??? InsyaAllah, itu akan diberitahu kelak. Skang ni biar suprise. Aku memang excited giler. Bleh semalam aku terperasan hari Jumaat & today adalah Sabtu. Siap pikir2 lagik nak pakai baju ape. Miahahaha...

No comments:

Google