Saturday, March 7, 2009

JUBLI EMAS

Selamat ulangtahun hari lahir buat emak ku yg berada di kampung. Hadiah buat mak dah aku sediakan since pertengahan bulan Feb hari tu. Bersemangat waja aku ni. Bila dah jumpa yg berkenan, tros aku rembat. Kalau nak tunggu nanti dah dekat besday mak aku baru nak beli, alamatnya tak menjadik la.

Hopefully, my mom will like it. Asal kaler itam, mesti mak I suka nye ~~~ konfiden terlebih sudah aku...

Apa mendanya yg aku bagi??? Non ado pic la darling. I tak hengat langsung nak amek gambar. Later eh. Itu pun kalau angin kerajinan ku tiba. If not, I'M SORRY..

Ketika hari lahir emakku 25 tahun yg lepas, emak dah ada aku. Tapi pada usia yg sama dengan emakku 25 tahun lepas, aku masih lagik mencari & tercari2. Hiksss... Apakah punya statement. Lariksss...

Moga emakku diberi kesihatan yg lebih baik & dipanjangkan usia. Aminnn...

No comments:

Google