Wednesday, March 25, 2009

11, 12, 13, 14, 15

Lima hari yg cukup membuatkan aku terpenyek kepenatan pada malam 15 Mac. Hari2 sebelom2 tu pun dah mula terasa bahang lambakkan kerja. Maseh under kontrol. Tapi hari2 berikut2nya, tak dapek nak kontrol dah. Harung saja.

11/03, aku meredah kesesakan di KL. Tiba kat opis dah lewat petang. Kena stay back nak siapkan proposal tuk submit keesokkannya.

12/03, maseh lagik menghabiskan masa di luar dalam di dalam kereta. Under kontrol skit. Salah satu sebabnya bukan aku yg drive. Lalalala...

Aku hanya penumpang. Kena jaga keta. Maklumla, parking kat KL mahal2 belaka. Sempat gak cam whore. Hikss...

13/03, mula ligat kembali bergerak ke sana ke mari dengan kenderaan. Isk2.. Petang tu plak lepas keje, memanjangkan langkahku hingga ke Sunway Pyramid. Sampai rumah dah lewat malam. Tidur around 2 a.m. Nak siapkan balut adiah buat iringan ke kenduri sahabat di Ipoh.

14/03, seperti yg telah diceritakan di sini. Lepas Magrib, aku kuar plak ngan adek aku. Langsaikan hutang aku ngan dia yg tertunggak. Balik umah, dah malam. Terlepas nak tgk 1st konsert AF7. Beri laluan kepada peminat bola. MU vs Liverpool.

15/03, ke Gemas N9 plak. Kenduri. Separuh perjalanan adek aku drive. Sebabkan aku dah biasa drive sendiri, aku jadi tak senang dok. Bak la aku drive. Dari Rantau ke Gemas, aku yg drive. Adek aku drive dari umah pacik aku sampai Rantau je. Dari Gemas, aku drive lagik sampai ke PD. A short holiday wif my family blah mak. Malam tu ngan mudahnya aku terlelap. Soknya siap bangun lambat lagik. Hiksss...

Lepas pulang dari PD, lambakkan keje datang kembali. Hari ni je aku sedikit kesenangan. Update bebanyak skit. Hiksss...

No comments:

Google