Thursday, March 12, 2009

hanya mampu merancang

Sebelom aku bercerita lebih lanjut & panjang lebar, aku nak mengimbau kembali kepada dua post yg lepas; let's JUVANEX & say NO to kafein. Aku tak berjaya lagi memulakan kedua2 aktiviti itu. Haihhh.. Sendiri mengeluh.

Aku hanya mampu merancang. My monthly fren pay a visit. Pastu banyak plak aktiviti memakan. Biler dah gi umah macik aku, susah to say NO to food.

Aku ni memang individu yg susah mengungkapkan perkataan NO. Tak sampai hati rasanya.

InsyaAllah. Aku akan cari masa yg sesuai tuk mulakan perancangan aku itu. Badan dah mula raser berat. Cam tadi angkot barang lebih muatan lebih skit aku dah mula rasa penat. Tak athletic langsung.

Atas sebab2 di atas & beberapa sebab lagik, aku postpone tuk memulakan detoxs ku.



***This weekend I'll be meeting my frens yg dah lama tak ketemu. I'm sure they'll be shocked to see my round face. Tu yg paling ketara sekali. Hiksss...

No comments:

Google