Wednesday, March 25, 2009

apa kes lama tak update

Dah start berhabuk page aku ni selapas ditinggalkan hampir 2 minggu. Sebelom bersawang, nek aku mula update sesikit.

Aku banyak menghabiskan masa di luar. Tidak di depan komputer/lappy. Tu pasal payah skit nak update. Mula keje lepas cuti 2 hari, mula la juga aktiviti aku di luar. Pasni lagik selalu aku nak kena kuar sebab projek dah mula. Huhuhu... Tak suke.

Salah satu sebabnya adalah tapak projek adalah di KL. I hate. Pasal nak kena menempuh & merempuh jem. Aku dapat melihat perkembangan skill pemanduan aku di KL. Skang ni aku dah gemar mencilok. Haihhhh... Tak suker btol attitude tu.

Dolu2, aku hanya turun KL selang 3 minggu skali. Skang ni almost every day aku nak kena jejakkan kakiku ke KL. Apa kes??? Dah kojer sy sebegini. Nak ngomel lebeh2 pun tak guna. Bila dikenangkan kembali, tak lamer pun aku kena ulang alik camtu. 5 minggu je. Sempatlah warna kulit aku bertukar menjadi lebeh coklat. Miahahaha...


~~~Yums, aku takde gambor kenduri Zamira hari tu. Kena mintak kat Maisarah. Guna kamera dia & Meena yg canggih manggih tu. Bila aku dah dapat gambar dari diorang, baru aku letak kat sini. Altho dah basi pun. Hiksss...

No comments:

Google