Friday, March 27, 2009

SE w595

Bersempana ngan ulangtahun hari lahir adek aku, hari ni. Aku up kan satu entry buat dia. Hiksss... Terimalah.

Ni adek aku no 2. Kami panggil dia Chik. Dia baru lepas SPM. Skan ni sibuk mencari peluang menyambung pelajaran.

Tempat aku pow dia makan petang a.k.a lunch lepas aku temankan dia setelkan 1 misi penting. Dia bermurah hati nak belanja aku. Jangan lepaskan peluang keemasan itu.

Aku yg sedang memberi arahan kat adek aku. Suruh dia gi beli donut big apple. Teringin nak merasainya. Dah lamer aku datang kat sini nak membeli big apple. Tapi tak kejadian. Sebabnya orang baris panjang sangat. Malas.

Alamak... Adek aku tak upload plak gambar donut 2 ketul nak bagi terliur orang melihatnya. Hiksss.. Not my taste la donut tu. De satu rasa yg membuatkan tekak aku terasa cukuplah kalau makan 1 je.

Sebab ini la adek aku belanja aku makan. Uwaaa.. Aku yg berangan dah lama nak berhp baru. Aleh2 adek aku yg ngap hp baru. Huhuhu.. Aku dah standby duit nak join adek aku membeli sama. Tapi de satu suara halus yg memaksa aku bersabar.

Aku suka hasil gambar dari kamera hp adek aku. Mana taknya. 3.2 mp. Jeles. Jangan citer la. Last year, adek aku yg no 1 dapat adiah hp dari gf nya. Ni plak adek aku no 2 beli hp baru menggunakan wang reward yg dia dapat. Adehhh... Bila plak aku nak dapat grin lite dari parents aku nak memiliki hp baru. Yupppss... I still need a grin lite from my parents. Golak la korang. Dun care..

Dengan ini, aku nak mengucapkan selamat hari lahir yg ke-18 buat adek aku, Chik. Semoga memperoleh lebih banyak kejayaan dalam hidup di masa2 akan datang. Mintak2 la nanti dia dapat further study kat area2 sini. Sonang nak ajak wat teman jenjalan.

Hari ni jugak besday sahabatku, Rozunayanti. Selamat melangkah ke Jubli Perak a.k.a 25 tahun. Semoga berbahagia selalu di samping insan tersayang.

Banyak no besday bulan 3 ni.

No comments:

Google