Tuesday, March 3, 2009

asyik kuar je

Dah cecah 900 dah entry aku. Fuhhh.. Bleh tahan banyak gak le. Within 1 year, dah banyak entry camtu. Naper yg terpapar kat blog aku tak sampai pun 900???

Sebabnya yg baki nye dok status draft lagik. Tak tau bila nak sudahkan & publish. Takpun aku bior aje tersorok sebagai draft. Buat tatapan hanya aku. Hmm...

Semalam sedikit kesibukan. Pagi lagik dah kuar. Lepas lunch hour baru masuk opis. Tak sempat panas punggung kat opis, kena kuar lagik.

Balik opis semula dah dekat kol 4.30 petang. Lagik sejam nak pulang. Aku hanya meluangkan masa melawat blog orang lain sambil meninjau perkembangan jawatan kosong terkini. (^_^)

Pagi tadi plak aku buat2 rajin mengemas opis. Tapi tak tahan ngan habuk yg banyak. Asyik batuk & bersin sajor. Tros stop kemas opis.

Pastu kuar lagik tadi. Gi bayor bil. Singgah merayap jap kat SACC Mall. Terbang wang aku RM127.

Apakah barangnya yg aku beli semahal itu??? Tungguuuu... Satu hari akan aku reveal apakah menda itu. Sekejapan je aku kat situ. Tak sampai 30 minit pun. Cepat & pantas aku membuat keputusan nak merembat barang semahal itu. Uhhh...

Beginilah aku. Sambil kuar setelkan hal opis, aku amek peluang setelkan hal aku sama. Bak kata pepatah, "sambil menyelam minum air". (*.*)

No comments:

Google