Thursday, March 26, 2009

ulangtahun ke 23

Gue takde gambar nak menghiasi entry tajok ni. Buh je la gambar aktiviti aku di hari bersejarah itu iaitu pada 20 Mac 2009. Sumer citer back dated. Ni sajer time yg aku de nak buka entry baru. Buh la sumernya yg aku ingat. Hiksss...

Hari Jumaat. Besday cousin aku, Hanim yg ke-23. Malam tu, gi umah macik aku. Hanim ni anak macik aku yg dok kat KL tu. Sekali ngan nak amek opah aku. Opah aku dah janji nak balik ke Tepeng ngan adek aku. Adek aku de kat umah pacik aku. Haruslah adek aku menemani kakaknya ini.

Tengahari tu, aku ngan rajinnya bawa keta ku gi basuh. Owhh... Silap. Keta abah aku la. Kan maser gi Gemas & PD naik keta abah aku ni. Prime car terlibat dalam eksiden. Ada abah aku tunjuk gambor. Tapi gambor de dalam lappy abah ku.

Luar sudah basuh. Dalam kasi bersih juga. Vacum bersih2.

Dalam butt pun vacum gak. Walaupun memang tak kotor. Cumer belah dalam je berpasir skit.

Lapik kaki dalam keta pun bagi basuh jugak.

Almost finished. Tapi awan hitam pula berarak datang. Uhh... Apakah?? Hujan mula turun bila aku nak gerak pulang.

Haihhh... Puas aku dok pikir. Mana plak datangnya scrath ini. Adehhh... Buat ati ku panas. Sblom ni memang de kesan calar. Skit je. Kalau gosok ngan cecair polish (tak hengat brandnya), bleh ilang. Sebab aku takde, tak pulak aku polish. Balik dari PD baru aku perasan. Sblom gi Gemas-PD, takde pun kesan calar ni. Uwaaaa... Camno nak buek bagi kesan calar terkeluar cat tu pulih. Bleh tak guna spray besa tu???

No comments:

Google