Thursday, March 12, 2009

i pemalu orangnya

Tetiba aku terasa seperti hari ni hari Jumaat sudah. (^_^)

Over btol aku. Mementang la excited nak bertemu ngan hujung minggu & melaksanakan segala aktiviti disamping ngan bercuti panjang. Haihhh... Rasa cam happy & nak senyum simpul je. Miahahaha...

Sebentar tadi aku gi post office. Membeli setem hasil. 1st, amek no dulu. Pastu gi tanya kat kaunter, nak beli setem hasil nak kena guna no gak ke. Banyak lagik no sebelum tiba giliran aku kalau ikot no yg tertera kat kertas no aku. De kot lagik 50.

Perghhh.. Lamer giler tuh. Mujur akak tu kata boleh nak beli tak payah no. Tros aku order 3 keping. On the way nak kuar, terpandang orang ramai yg menunggu giliran memandang aku. Mesti mereka cam tak puas ati.

"Pompuan ni masuk tros redah gi kaunter. Setel hal dia. Tak aci."

Aku agak je diorang cakap camtu sebab banyak mata2 yg dok pandang aku. Aku bukan perasan. Ini kenyataan. Sebab aku pandang mereka. Ehe...

Ni salah satu praktis tuk buat aku lebih berkeyakinan & kurang sifat malu. I pemalu u..

Alhamdulillah. Berjaya. Cumer biler terpandang muka sorang laki ni, tros hilang sifat yakin aku. I hate...

1 comment:

Anonymous said...

babe...mane entry psl zamira's wedding...nak tgk pics....hehehehe

Google