Thursday, March 12, 2009

aku rasa bersalah sangat

Aku rasa bersalah sangat ngan insiden semalam. Why & what had happened??? Let me story secara pendek (I'll try).

Semalam aku gi KL. Balik dari KL nak kena ke opis semula. Lagipun aku membawa bahan keje yg perlu disudahkan semalam jugak. Gi amek proposals kat pejabat consultant kat ngan Ampang Point. Gerak dari sana dah dekat kol 5.

Adehh... Ngeri tol. Bertembung ngan time orang pulang dari kerja. Aku nak kejar masa lagik. Pe lagik, aku mencilok sakan. Tak hengat la. Sampai aku pun naik ngeri. Ngan lori pun aku berebut gak.

Maser tu hari ujan. Aku berdoa je la dalam hati moga2 takde pe yg buruk menimpa aku. Ngeri biler mengenangkan peristiwa yg menimpa parents aku Sabtu lepas. Tu next entry I'll story.

Memang dah banyak keta time aku nak pulang tu. Sebab nak cepat, aku potong lane. Aku tak beratur. Tak seperti yg aku buat selalu. Dekat area Kepong, dah mula jem. Padahal bukan ada pe pun. Perjalanan yg selalunya memakan masa around 30min ++, dah bertambah.

Ari dah petang. Badan dah mula rasa penat. Mula la panas je dok dalam keta ber'econ' beserta cuaca kat luar yg dingin tak dapat menyejukkan kepanasan aku. Haihhh...

Di sini aku nak mohon maaf kepada mereka2 yg marah yg drebar pompuan bawa keta kaler oren pinang yg asyik dok potong lane korang dalam perjalanan ke Shah Alam melalui jalan Sg. Buloh. I'm sorry. Gilos tol aku rasa bersalah amat.

Need to continue with my work. Pasni nak kuar lagik. Gi hantor lak proposal ni kat KL. Hmm...

No comments:

Google