Monday, March 30, 2009

.S.E.P.A.R.U.H.

Ahad, aku keluar lagi walaupun Sabtu aku telah keluar befoya2 bersama2 rakan2ku. Ahad, aku ditemani oleh .....

Berseorangan dalam lift. Aku yg serba kasual di hari Ahad. Bila pakai baju serba putih dengan jeans, terasa extra cool. Miahahaha...

Satu sebabnya, sila rujuk entry lepas.

Sebab kedua, rujuk entry yg akan datang. ***Ni kena tunggu aku dah wat entry tu nanti.

Hujung minggu yg sangat memuaskan hati. Alhamdulillah..

Apa kaitan separuh itu???

Sila lihat ini.

Ni adalah menu aku tuk brunch. Sizzling Yee Mee. Layan beb. Makan panas2 ditambah dengan sambal cili padi yg umphh..

Baru separuh jalan, aku dah terasa perutku sendat. Kena berhenti. Ni tak ikot sunah Nabi dah ni. Bila dah kenyang baru nak berhenti. Sebelum rasa kenyang tadi, tak mo plak berhenti. Isk2...

Gambaran dari atas plak. Hot plate aku maseh berisi separuh yee mee. Aku dah habiskan ayam, cendawan & juga telur. Mee itu memang tak mampu aku habiskan.

Mulanya cam nak pekena Laksa Shack. Bila mengenangkan bajet yg ada, makan kat food court la plak. Ukur baju di badan sendiri. (^_^)

Konyang sampai ke petang. Tak lama pun aku kat situ. Tak sampai separuh hari aku dah angkat kaki tuk pulang. Lagi lama aku kat situ, takot terjebak plak membeli sesuatu.

Ada promosi. Aku hampir tergoda. Bila selamat sampai kat umah, aku maseh membelek & menelek pamplet itu. Lalalala...

Hari ni sudah tidak lagi. Bersyukur sangat2 sebab berjaya menahan nafsu. Aminn...

No comments:

Google