Friday, April 3, 2009

5th Day

Kelewatan mo update sama saya punya 5th day. Owh... Sekejapan je dah hari ke lima. De keje yg lebih memerlukan perhatian pagi tadi.

Let's see what I ate on the 5th day.

Breakfast: 1/2 glass of orange juice + Karipap 3 ketul + A cup of coffee.
***Kan semalam aku kuar awal pagi. Nak kejar masa lagik. Tak sempat nak breakfast. On the way gi keje, aku singgah beli kuih. Aku hampir tergoda ngan macik tu punya nasi kerabu. Uhhh.. Ku kuatkan semangat. Amek kuih saje. Sedap..

Lunch: Sizzling Yee Mee.
***I'm craving for other mee. Tapi dah mee tu je yg paling mudah didapati, rembat saje la. Kebetulan pewot dah mintak di isi.

Dinner: A bowl of petola's soup with mushrooms & chicken meat ball plus suhun + Juvanex.
***Kenyang tol. Tambah plak ngan 3 sudu besar nasi dalam sup tu. Tambah kenyang rasanya. Aku boleh je makan sup hari2. Tapi sup yg berlainan la. Kalau yg sama, jemu plak I.

Pagi tu aku tak sempat nak amek Juvanes. Memang nak bawa ke opis. Dalam kelam kabut tu, bleh plak tertinggal. Isk2.. Kire halal je la.. Extra 1 hari la nanti pengambilan Juvanex aku tu.

Sekian laporan di hari ke-5.

No comments:

Google