Tuesday, April 28, 2009

nasi beriani gam johor anje

Merujuk cerita ceriti di sini. Alhamdulillah. Dapat brunch di sini. Sodap. Tapi harga dah naik. Last time aku beli nasi beriani ni tahun lepas kot. Harganya RM7.50. Naik singgit dari 2007 bulan Ogos. Ni naik lagik. Walaweiii...

Harga skang adalah RM7.80. Ni merujuk kepada set nasi ngan lauk ayam kampung goreng. Uhh... Mujur jugak harga naik, kuantiti kekal. De sesetengah tu, harga naik, kuantiti berkurang. Pekejadahnya menaikkan harga??? Nak kaya cepat agaknya.

Adek aku amek lauk yg sama gak. Ayam goreng kampung. Dia dapat kepak. Uwaaa... Nak kepak jugak. Aku dapat tang paha. Tak masyuk. Naseb adek aku baik hati. Dia bagi kat aku bahagian kepak tu. Ehehe...

See... Aku dapat bahagian paha. Sebab dah lapau bonar. Tros aku soru dulu. Tanpa tunggu adek aku. Dia gi bayar lunch kitaorang ni. Lapor beb... Separuh hari tak makan. Kalau bulan posa, ok plak. Ehehe...


~~~Kena makan kat kedai jugak. Kalau tapau pun kena make sure makan panas2. Baru kick. Kalau tak, kecundang skit rasanya. Dah tak laju nak makan. Selamat menjamu selera. (^_^)

No comments:

Google