Thursday, April 16, 2009

girang rasa di hati

Hari rasa cam semuanya serba kena je. Alhamdulillah... Memang itu yg aku harapkan. Tiada lagik rasa yg tidak enak a.k.a emo yg -ve.

Keje skang pun lite2 je. Tak perlu rushing. Lagi la membuatkan aku rasa lapang. Cuma satu je la yg membuatkan aku geram sedikit. Time lapang camni, aku plak bleh takde mood nak update. Walhal manyak mende mo kasi stori. Uhhh...

Satu lagik. Saya terlupa nak bawa gambar tuk membantu penceritaan. Dah ingat kat umah. Tapi mim-alif-lam-sin nak buka lappy & amek gambor. Ehehe...

Paling best, aktiviti tuk weekend dah pun direncanakan. Yeeehaaa..

2,3 menjak ni memang bz ngan aktiviti keluarga melibatkan famili kecilku. Aku senang dapat berkhidmat tuk famili aku. Itu je la sumbangan kecil yg mampu aku lakukan.

Haihhh... Terasa girang sampai tak tau dah nak celoteh apa... Sambung next entry.

(^_^)

No comments:

Google