Tuesday, April 7, 2009

birthday & prk

Hari ini adalah ulang tahun hari lahir abah. Telah aku titipkan ucapan selamat untuk abah ku. Hiksss... Titip ucapan saja??? Hadiah??? No idea yet. Susah kan nak mencari adiah tuk orang laki??

Hari ni juga adalah hari pilihanraye kecil di 3 tempat; Bukit Gantang, Bukit Selambau & Batang Ai. Selamat mengundi tuk mereka2 yg akan kuar mengundi hari ni. Buatlah pilihan yg tepat.

Updated: 08/04/09
Parents aku turut menjalankan tanggungjawab membuang undi di kawasan Parlimen Bukit Gantang. Uhh.. Tak pernah2 jem kawasan sekitar. Jadi jem pada hari undi itu. Sampaikan parents aku nak ke pusat undi memilih tuk naik motor. Pinjam motor kawan abah aku. Umah aku takde motor. Dah cam pesta; dikatakan oleh adek & parents aku. Haihhh... Rugi plak aku tak dapat menyaksikan semua itu.

No comments:

Google