Friday, April 10, 2009

maid

Sejak beberapa peristiwa dengan maid itu, aku dah jarang dapat bermesra ngan 2 orang cousins aku. Uhh... Kangen sama mereka. Aku sampai umah dah malam. Kekadang diorang dah tido pun biler aku sampai umah. Camno tu??

Cam semalam. Aku sampai umah kol 9 malam lebih. Dua2 orang cousins aku dah pun belayar. Pagi plak, kekadang si adek bangun lambat. Kakaknya ke tadika. Mana de masa nak mesra. Aku pun bangun cukup2 time je bersiap gi keje.

Kangen sama ini budak. Ada2 je gelagat dia yg mencuit hati. Kalau dia nak something dia akan cakap "peas". Itu maksudnya please. Ehehe... Ngan muka mintak dikasihani lagik. Ni plak gaya dia tengah berpikir. Pastu dia buat gaya konon2 cam teringat. Isk2... Tak reti aku nak terangkan. Yg pasti memang mencuit hati. Alahaiiii..

Disebabkan peristiwa ini juga telah membuatkan aku membeli sesuatu. Uhhh... Aku sangat kuat shopping dalam seminggu dua ni. De je aku nak beli. Semuanya adalah keinginan. Bukannya keperluan sangat.

Riuh sangatkan aku amek air minuman. Nah aku beli lagik satu botol giant. Senang. Kalau aku terlupa nak topup air, dah de botol satu lagik. Spare. Yg kaler bire adalah yg baru. Yg hijau tu veteran. Dah pernah kuar dalam blog ni pun. Ehehe...

Uhhh... Tangan saper plak yg teringin enteprem masuk blog ni??? Lalalala...

Aku telah puasa bershopping selama 3-4 bulan. Lama la tuh. Tu tak termasuk barang keperluan ye. Barang keperluan memang kena beli. Kang tak leh survive la. Hiksss...


~~~Adakah aku takot menghadapi kenyataan sampai sanggup balik lambat semata2 tak nak bersemuka ngan maid tu??? Semalam masa aku balik, aku tengok meja makan dah kosong. Pacik & macik aku tak balik keje lagik time tuh. Wah2.. Majikan ko tak yah makan ek?? Ko sorang je makan. Bior la kat dia. Wat pe nak berdendam. Kang minus poin yg banyak tuk kot. Uhhh...

No comments:

Google