Monday, April 20, 2009

aku suka mi

Ahaha... Jangan pikir luar sangat dari kotak. Kalau pikir luar skit je dari kotak, ok la. Maseh leh trime. Aku terkeluarkan ayat yg agak keramat tu maser dok menjamu selera bersama omak, adek & opah den.

Harap sangat diorang tak pikir di luar kotak. Aku memang takde maksudkan yg lain. Takot orang lain je yg tersalah paham. Saper yg rapat & tahu kisah aku, aku paham mengapa aku katakan sedemikian rupa. Hmmm...

Sodap weih kalau makan mi. Aku suka mi. Tapi mi kering la(***tolong jangan mendouble meaning ayat aku ini). Tapi kalau mi basah kureng skit la. Dunno why.

Masa dok makan kat Kenny Rogers ari tu, opah aku tegur kata aku suka benor spagethi. Takde la suka bebenor. Cuma aku layan kalau kuahnya itu kena ngan selera tekak aku. Aku bleh je ulang2 makan. Sampai konyang la.

Kalau bihun or kueh teow, aku suka gak. Kueh teow goreng, kueh teow kung fu, bihun sup, bihun singapore. Ahhh... Kalau citer bab makanan, aku memang akan teruja lebih. Baru kejap tadi during lunch aku pekena sizzling yee mee. Aku kan pencinta mi.


~~~Ntah kenapa sejak minggu lepas seringkali aku teringatkan mtk. Mengapakah?? Dah lebih 2 tahun berlalu. Ada sahaja menda & perlakuan aku yg membuatkan aku tetiba teringatkan kamu. Uhhh... Sekejapan tadi masa dalam keta on the way nak balik opis, aku bleh teringatkan kamu. Mungkin sebab tetiba terasa rindu kot. Hmmm... Satu lagu yg tak mampu aku dengar sehingga kini, Pencinta Wanita - Irwansyah. Uhh... Cukup2.. Stop dari imbas kembali. Back to the present. (^_^)

No comments:

Google