Thursday, April 23, 2009

bila nak takde, bila tak nak ada

Ni sumer merujuk kepada kejadian pagi ni. Tapi dah selalu berlaku. Cumer kejadian pagi ni telah membuatkan aku terbuka hati tuk menjadikan entry. Uhhh...

Rasanya kat luar tu ramai yg pernah mengalami kejadian yg sama macam terjadi kat aku ni. Ni sumer sebab roti je yg menyebabkan terwujudnya entry ini. Ehehe...

Ni la rotinya. Brand ini, tapi aku lagik suka yg choco raisin nya. Yg choco raisin adalah sukar dijumpai.

Lebih kurang camni la rupa choco raisin. Tapi gambar ni aku amek dari google sahaja. Home made choco raisin.

Gambar adalah ihsan dari google.

Last wik aku adalah kepingin sangat nak makan choco raisin. Susah benor nak berjumpa. Aku usha kat Giant takde, kat Econsave takde, kat kedai2 runcit biasa pun takde gak. Frust je masa tu. Sebab time tu tengah teringin bebenor. Ehehe...

Hari ni masa aku gi beli paper, de plak roti ni. Tinggal satu je plak tu. Adehhh... Tapi aku dah tumpul rasa. Rasa nak makan choco raisin. Haihhh...

Pendek kata, aku tak amek pun roti tu. Lagipun aku tengah mengawal nafsu makan. Nak amek siy bagai, memang tak kot buat masa skang. Bulan ni tunggang langgang aku nye expenses. Hiksss...

Tajok entry ini tidak hanya merujuk kepada makanan saja ye. Tapi kali ni aku hanya menceritakan pasal makanan. Nak go deeper rasanya tak kesempatan. I mo kuar la. Got some work to do.



~~~Awal hari ni aku ke opis. Tros shoot 1 entry. Ni entry live. Entry lepas2 ni adalah auto publish yg telah aku siapkan semalam sebelum pulang. (^_^)

No comments:

Google