Thursday, April 9, 2009

ronda & shopping

Semalamkan sepatutnya aku gi nonton bersama adekku tapi tak jadi disebabkan adek aku dah pun pulang ke kampung halaman. Aku de letak reminder kat phone. At 8 pm semalam reminder bunyik. Huhuhu... Cam sedeh la skit. Skit je la. Recover bila mengenangkan ke mana destinasi ku di hujung minggu nanti. (^_^)

Semalam aku sampai kat umah kol 9 malam. Lewatkan??? Tapi aku tak merungut rangat. Trime ngan hati gumbire. Sila rujuk entry aku yg terakhir semalam.

Dapat dinner mi goreng semalam sebab macik aku ngan rajinnya telah gorengkan mi. Si maid itu, lepas dia dinner tros dia kemas meja. Tak tunggu dah majikannya balik dari ngantor cousin aku gi ngaji. Isk2...

Toksah kire la aku. Aku memang tak kisah pun kalau tak dapat ngap juadah dia masak. Buat pe la makan masakan orang yg tak ikhlas. Silap2 kalau dia bomohkan aku, lagi naya. Hahaha... Pemikiran cetek skit di situ.

Kebetulan juga petang kang ada hal yg aku nak uruskan lepas pulang dari keje. Bleh la aku merayap lagik hingga malam menjelma. Sekali lagik aku pulang lewat. Yeeehhhaaa.... Pulang yukkk!!


~~~Adalah sangat busan bila dok celoteh without gambar. De 1,2 keping yg nak aku paparkan. Tapi tak bawa plak usb ke opis. Kalau guna lappy, leh transfer gambat guna infa red sahaja. Mudah & pantas.

No comments:

Google