Thursday, April 30, 2009

fast & furious 4

Sebelom aku mulakan any entries about foods, bior aku buka citer lain dolu. Ehehe...

Actually, citer ni dah lama aku nonton. Masa aku balik ke kampung halaman aku awal bulan hari tu. Tapi baru hari ni aku teringat mo menceritakannya. Lambat. Ketinggalan ketapi. Mungkin dah ramai orang gi nonton. Tak leh nak dijadikan revision pun. Takpe. Aku pun tak paksa orang rujuk apa aku kata. It is just my 2 cents.

Bagi aku, citer ni adalah sangat best. Yg ni part 4 punya. Aku rasa kalau saper2 yg tak tengok part1 sampai part 3 pun maseh lagik bleh paham jalan citer. Cumernya dalam part 4 ni, ketiga2 watak utamanya disatukan. Dan tumpuan ditumpukan kepada Don & O'conner.

Dan aku rasa cam ada sambungan lagik. Sebab penghujung citer masa Don nak dibawa ke penjara, O'conner & kengkawan kejar bas penjara. Uhh.. Pe lagik la...

Tak rugi aku gi tengok & kena plak blanja adek aku. Hiksss... Dari mula citer memang aku concentrate sampai abih. Tak cam He's Just Not That Into You. Aku cam terbang entah ke mana. Haihhh...

Dah cukup time. Tapi skrin maseh kosong lagik. Ngak ada apa2 yg ditayangkan. Hiksss.. Mujur la iklannya kejap sajork.

Sedap tol pop corn ni. Mujur beli 2. Kalau tak, kempunan la aku. Dihabiskan oleh adek aku. Uhhh.. Nak pop corn..

Omakaihhh... Bulat muka den. Walaupun dalam gelap. Muka tetap nampak bolat. Uhh...

Dah abeh tengok wayang, gi la mengisi pewot. Hanya di food court. Adek aku tak mo makan fast food. Aku pun tak nak. Cukup2lah kat sini aku asyik makan fast food. Bek jauhkan diri ngan fast food biler di rumah.

Ni menu pilhan aku. Konyang den. Tapi malam tu makan nasi gak le kat umah. Paksa rela. Uwaaa.. Begini la naseb aku. Tapi I suka. I kan food lover. (-_^)

Punya melilau adek aku dok pusing2 kat stall food court tu. Aleh2 dia beli makanan kat stall yg sama ngan aku gak. Dah le tipu aku. Budus.. Cerita selanjutnya di bawah.

Aku makan slow. De ayam yg blom aku habiskan. Adek aku tunjuk kat belakang ada artis lalu. Aku pun toleh la. Takde pun. Aku tanya adek aku. Btol ke. Pastu aku pun sambung makan biler takde pun aku tengok. Baru la aku perasan. Ayam dalam bekas aku dah di ambil adek aku. Cittt... Kenakan aku. Tros aku amek balik ayam yg adek aku amek dari bekas aku. Aku makan cecepat. Ni yg malas makan ngan adek2 aku. Tapi best. De tukang abehkan makanan. Hiksss...


~~~Aku dok tercari2 citer Slumdog Milionaire. Nak tau gak apa yg syioknya. Dah try download. Lama bebenor nak kena tunggu. Angkat tangan r. ***De gak terselit citer makanan. Ampunn...

No comments:

Google