Tuesday, April 7, 2009

buat aku tersenyum gumbira

Excited sungguh sy ini bila melihat sesuatu yg berwarna merah. Aku tak obses. Tak dapat kaler merah pun tak pe. Sipi2 merah pun bleh diterima lagik. Tapi bila dapat something warna merah, rasa nak senyum sampai ke telinga sahaja. Ehehehe...

Pe mendanya???

Ni la mendanya. Takde la merah pun. Lebih kepada merah keunguan kot. Ntah r. Tak tau nak kata. Tapi sekali pandang aku ternampak cam kaler merah. Aku rabun warna skit.

Menda sekecil ni pun bleh buat aku tersenyum sampai ke telinga???

Yupsss... Menda kecil camni la jugak yg dapat mengubat hati yg sedang berduka nestapa. Tapi bukan ini sahaja yg membuat aku tersenyum simpul begini. De perkara lain jugak. Tu kemudian baru aku khabarkan. InsyaAllah...


~~~Moga2 hari ni kepulangan aku ke rumah tidak dihujani dengan sebarang rungutan. Penat saya. Tapi aku tak rancang nak pulang awal. Tambahan plak ada keje nak buat. Bersabar tuk 3 hari lagik. S-A-B-A-R.

No comments:

Google