Tuesday, April 21, 2009

dilema

Sesungguhnya aku dalam keadaan dilema. De beberapa gajet yg ingin aku miliki hasil dari simpanan aku. Tapi tak tau nak pilih mana satu samada handphone, netbook or camera. Memang aku punya ketiga2 menda tu. Tapi aku nak yg upgrade skit. Aku bukan la fanatik gajet, tapi aku suka tuk memilikinya andai aku berkemampuan. Oleh sebab aku berkemampuan skang ni, simpanan pun de, cuma keliru je mana satu yg nak aku rembat dulu. Haihhh... Ikotkan hati aku skang ni, aku nak sangat netbook. Aku terpikat ngan tawaran dari celcom but I have no idea camne spec netbook tu. Ok ke tak. Yg paling menarek sebab ade package skali ngan brukban. Ehehe... Sonang la aku nak bertenet di rumah andai aku busan. Tap aku masih blom dapat buat keputusan. Kalau rujuk kat parents aku, handphone & digi cam, aku kompem 100% parents aku tak kan beri kebenaran. Kalau netbook tu plak, aku sure mak aku takkan setuju. Aku kan de lappy. Wat pe lagik nak kena de netbook. Uhhh... Makin lama simpanan aku dok dalam saving acc, makin skit jumlahnya. Kang kalau dah transfer masuk asb, tunggu tahun depan plak la baru nak terlaksana impian aku gamaknya. Tu pun kalau berhasil. Haihhh.. Duit sendiri pun tak tau nak buat keputusan.


~~~Kengkawan, tomorrow start SALES METROJAYA up to 70% kat stadium melawati shah alam. Aku dah mula berangan nak mendapatkan parfum baru. Haihhh.. Makin kurang simpanan saya.

No comments:

Google