Thursday, April 16, 2009

red white

Aha... Ini adalah mengenai citer yg sedang ditayangkan di tv3 & tv9. Citer merah putih. I like. Seronot la. Jalan citernya. Pelakon2 nya. Aku gigih dok ulang tgk online. Episod awal2 terlepas tengok.

Aku suka mak tiri Puteh, Mastura & aunty Mulan. Sangat kelakar la 2 watak tu. Walaupun mereka berperangai keji suka men sihir2, tapi I tetap soka. Menambahkan lagi keseronokan tuk menonton.

Paling aku soka tuk menonton adalah Puteh & Merah. Cuma Merah tu kureng tinggi skit je. Kalau tinggi, memang dah umphh.. Wakakaka...

Merah di blah kiri, Puteh di blah kanan. Tengah tu Anggun.

Pe2 pun, a big clap to pengarah, Isma. Dia yg belakon jadi Butang dalam citer Sindralela. Tu yg aku dimaklumkan la. Kalau salah, 10 jari disusun pohon maaf. Tolong betulkan aku.

~~~Isma~~~

Weekend ni plak tak sabar nak nonton Ghost. Hopefully dapat tgk live. Kalau tak dapat, kena la sy nengok online. Tu pun kalau de. Uhuhuhu...

Ghost S2, 10.30 pm, at 8tv.
Starting 19th April 2009.


Nak sambung lagik la. Citer yg aku tengah layan skang ni. Walaupun tak banyak masa aku dihabiskan di rumah, aku dapat ulang tayang biler kat opis. Biler dah abeh buat keje or time keje tak banyak, bleh r layan nengok. Ehehehe...

Satu lagik citer adalah Matahari. Cam syok jugak la. Watak gay yg dilakonkan Iqram adalah sangat menjadi. Dalam realiti memang ada tu sumer. Saper nak tau pasal citer tu bleh la tengok online.

Satu perempuan & tujuh lelaki. Perghhh... Ramai tuh...

Tu kalau dah terlepas episod yg lepas2. Masih larat lagik la nak kejar tengok. Skang baru 11 episod. Aku bajet citer tu mesti ceca 60 episodnya. Banyak lagik konflik yg akan timbul.

Hero lelaki pertama yg kuar adalah Fahrin. Owh, Cik Yum adalah penggemar Fahrin. Teringat dolu2 masa Fahrin mula2 belakon. Kaku. Dan masa tu jugak badan dia cam badang. Skang dah slim siot.

Haihhh... Aku je ni tak slim2 lagik. Rosak2.. Rosak program gue. Sambung lagik di entry akan datang.


~~~Kredit kepad mereka2 yg aku amek gambar dari. Thanx a lot..

1 comment:

~yumi comey~ said...

dlm citer merah puteh...aku cop merah tau....jgn curikkkk....huhuhuhu

Google