Friday, April 3, 2009

bed time story

Tumpang tajok filem jap. Hiksss... Entry ni takde kaitan pun ngan filem tu. I just use the title only.

Dah lama aku tak buka citer pasal story book yg aku baca. Tahun ni tak kencang cam tahun lepas. Setakat bulan April ni, de la 4 buah buku yg aku baru sudah baca.

Antaranya A Thousand Splendid Sun (Khalid , Tenggelamnya Kapal Wan Der Wijck & Mulanya Satu Cinta.

Owh... 3 buku je baru. 1 lagik buku tu aku carry forward dari tahun 2008. Lamer sungguh nak khatamkannya.

Karya Paulo Coelho, Witch of Portobello. Tak sampai dek akal ku la. Haihhh...

InysaAllah, di kala aku senang kelak aku akan cuba buat review pasal buku2 yg dah aku baca ini.

Masa kebiasaan aku membaca buku adalah masa nak tido. Tu pasal entry ni tajok camtu. Hiksss.. Dengan membaca, senang nak pupuk mata supaya rasa letih. Cepat la tertido. Ni kaedah aku la.




~~~Buku yg sedang aku baca, Mitch Albom-For One More Day & Salju Sakinah by Zaid Akhtar. Tamakkan aku ni. Nak baca dua2 skali gus. Tengah takde aktiviti. Layan membaca je la..

No comments:

Google