Wednesday, April 1, 2009

apakah ITU???

Imbasan dari entry yg lalu.

"Aku tak sabar tunggu malam menjelma tuk bersama2 dengannya."

Takde menda yg suspen pun. Hanya aku yg sengaja gembar gemburkan supaya kelihatan cam besar. Wakakaka....

Ni la mendanya. Set cadar & comforter ku yg baru. Dah lama aku berangan nak beli. Baru kini aku memperolehinya. Alhamdulillah...

Abaikan kalau kelihatan seperti bawah katil ku ada barang. Memang bawah katil adalah salah satu gobok tuk simpan barang. Bukan takat barang aku je ye..

Ni la rupa tempat aku beradu. Adakah senantiasa kemas begini???

Of coz la. Kalau tak sekemas ni pun, maseh kemas lagik. Aku tak suka kalau nak tido, cadar dah terpeleot. Mesti aku nak btolkan bagi tegang dulu seblom beradu. Baru feel nak tido.

Susun atur bantal tu saje aku buat camtu. Konon nak bagi kelihatan cam dalam majalahnya gambar. Miahahaa...

Walaupun cuaca tak sejuk, aku tetap nak menggunakan selimut tebal a.k.a comforter. Tak tau la naper. Memang dari kecik camtu. Kecik tu maksudnya adalah selepas aku turun dari Cameron Highland. Sekitar usia aku 8 tahun.

Kalau takde selimut tebal, tak berselimut pun tak pe.. Itulah kisah aku, selimut & tempat beradu. Selesai satu hutang...

No comments:

Google