Tuesday, April 7, 2009

workaholic

Maksudnya adalah orang yg sangat komited dengan keje. Takde kena mengena ngan aku pun. Aku bukan berpura2 kuat berkeje.

Yup... I'm still at my opis. Ni bukan auto publish ye. Lagipun tadi bos mesej suruh aku tunggu sampai dia balik opis. Ngan rela hati aku menunggu. No more pot pet pot pet kena tunggu lebih dari opis hour. Hiksss...

Sambil menunggu, dapat gak aku nengok citer2 yg aku tak dapat tengok masa keudaran kat tv. Bagus gak de tv online ni. Ehehe...

Ni dah masuk waktu maghrib. Elok rasanya aku gerak pulang dulu. Bos masih di opis. Aku dah tak kelaratan nak continue wat keje. Kalau aku abihkan skang, sok takde plak keje yg nak disuruh budak opis aku ni wat.

Salah satu dari sebab mengapa aku balik lambat adalah tuk mengelak dari berhadapan dengan orang yg menyebabkan aku rasa tak senang. Dari aku dok merampuih yg bukan2, menambah minus poin, baik la aku betapa kat opis.

K la... Pulang dolu... Daaa...

No comments:

Google