Tuesday, April 7, 2009

terima kasih kawan kawan

Ni adalah sambungan a.k.a hutang aku dalam satu entry lepas. Baru dapat bahan untuk dijaja di sini. Ehehe...

Hujung minggu dihabiskan bersama 2 orang sahabat ni yg dah lama tak ku temui.

Kami bergambar dalam panggung. Yg ni je gambar d best diperolehi. Citer yg ditonton adalah talentime.

Ni lepas kuar dari panggung. Rasa cam nak tengok je citer ni. Tapi de agenda lain yg hendak dilakukan.

3 sahabat. Kenal semasa di uni. Pencinta hijau, pencinta merah & pencinta ungu. (^_^)

Di mana kami berjimba??? Ni klu nya. Di mana lagik kalau bukan di OU.

Aku & Yum sedang tekun mencari sesuatu. Haihhh... OU kan besor. Nak kena guna directory. Kang sosat plak. Menjimatkan masa pun sama.

Ni la tempat yg kami cari. Ketemu jua akhirnya. Isk2... Orang kedai tak bagi tangkap gambar menda yg diorang pamer. Jelly. Ala... Cam agar2 je. Rasa pun tak best mana. Just the look yg mempesona sedikit. (Aku terpaksa merendahkan diri tuk kelihatan sama tinggi ngan Yum. (^_-)

Di sini we have our late lunch. Sedap gak le makanan kat sini. Aku suka tol rasa makanan Yums. Mungkin itu akan aku lampirkan dalam entry khas. Tunggu....

Dah sudah makan tibalah masa yg dinantikan. Acara meniup lilin. Kebetulan sangat. The day before adalah hari lahir si Dju. Npaer ek de 2 kek yg menyala lilin. Kami bertiga. Sebabnya meraikan sorang lagi birthday. Belated. Lapuk dah pun.

Dju bersama keknya. Dia sangat berlagak sebab kek dia besar.Dia gelak gue pilih kek kocik. Huhuhu...

Satu lagik adalah meraikan si tuan punya blog belated birthday. Yums, u make me shy2 cat. Birthday dah lama lepas pun. Patut celebrate sama birthday ko.. Kek aku kecik. Aku sorang je tak tapau bawa balik kek. ***Kali ke3 aku sambut hari lahir bertemankan kek yg sama. Hmm...

Suapan penuh kasih sayang dari aku tuk si tuan belanja kek. Trimas sesangat. Terharu beb. Dan tak sangka jugak ko bleh drive ke OU. Dah besor rupa2nya ko ni. Hiksss...

Suapan dari Dju yg cam "ah, Yums ni malu plak aku nak suap kan dia". Hiksss... Love u both.

Kami dihadiahkan gula2 oleh pelayan kedai tu. Trimas abang pelayan. Mungkin sebab kami adalah customer yg paling lama lepak kat situ kot. Hiksss...

Sblom berpisah, satu lagik gambar kenangan. I love this photo. The lighting tu cun2 je menyimbah wajah kita. Bila lagik la nak dapat berjimba & bersuka ria begini.

Begitulah aktiviti aku di suatu hari Sabtu. Rancangan adalah sangat tiba2. Di buat 2 hari sebelum tarikh perjumpaan. Seronok jumpa ngan diorang. Kami bertiga dolu2 selalu menghabiskan masa bersama2.

Pernah 1 time tu Yums tak mo ikot aku & Dju gi berfoya2. Terpaksa la aku ugut Yums. Berjaya. Tapi skali tu je la. Lepas tu tak menjadi dah ayat ugutan aku. Pe ayat aku???

"Camni la ko Yums. Kalau ko tak mo ikot, kita putus kawan".

Ayatnya takde la sebijik camtu. Lebih kurang je la. Paling sama adalah putus kawan tu la. Hahaha... Mesti Yums benggang je ngan aku sebab suka ugut ko yg lemah. Hiksss..

Cukup2.. Entry aku dah cukup panjang.

Kenangan terindah di hari Sabtu. Terima kasih kawan2ku. Muahhhhhssss...

1 comment:

~yumi comey~ said...

waaaaaa....terharunyerrrr bc blog post ko yang ni....hehehe....paling tak tahan gmbr ko tyg kek tu...cam promo2 plak.hehe...paling best gmbr kite tige....sume gmbr kite 3 menjd kan....hehehehe. luv u both...muahhhhh

Google