Monday, April 20, 2009

selamat pengantin baru effi

Beberapa kisah tuk diceritakan. Tapi tak tau nak mula dari mana.

Meh mula ngan aktiviti aku hari ni. Separuh hari dok kat luar je. Gi setelkan segala hutang piutang. Lotih gak ke hulu ke hilir di hari panas begini. Dah lama jugak aku tak ketemu & bersua muka ngan panas sebegini. Hiksss.. Asyik memerap dalam opis je. Mana nak rasa.

Ahhh... Mental block telah datang. Pagi tadi masa aku dok ke hulu ke hilir, beratur je menda2 aku nak hebahkan. Tapi bila aku dah bersedia nak berkarya, terblock plak segala isi2 penting. Ni yg mencik. Cepat ilang ingatan. Short memory. Wakakaka...

Golak kan diri sendiri.

Owhhh... Weekend yg baru berlalu ini, de seorang sahabat aku telahpun menamatkan zaman bujang. Alhamdulillah. Selamat pengantin baru buat Safiah & pasangan. Maaflah sebab tak dapat nak attend kenduri ko.

Kenduri sahabat aku ini kat Sg. Petani, Kedah. Kebetulan hari yg sama, 18 April 2009 aku ada acara lain. Memang dah tak dapat nak escape. Harus aku jugak yg melaksanakannya.

Selamat berbahagia hingga ke akhir hayat. Aminnn...


~~~Pagi ni aku menerima satu lagik jemputan dari sahabat aku di utara tanah air. Wah, ramai betol yg menamatkan zaman solo. Usah ditanya bila turn aku. Blom sampai seru lagik. Ahhh... Jawapan yg paling klise aku bagi. What to do. It's true. Aku bukan menolak tuk hidup berteman. Tapi teman itu blom ditemui. Walallahulam...

No comments:

Google