Thursday, April 30, 2009

buang teros

Ntah naper aku mesti rasa kesedihan dengan apa yg telah aku ketahui sebentar tadi. Hmm... Dah lama masa berlalu. Kenapa aku perlu rasa sedemikian rupa. We starts as a fren & end as an enemy. Do we??? Aku tahu dia sudah punya pacar. Tapi tak sekali pun aku kisah/mencemburui pacarnya itu. Memang sudah lama kami terputus hubungan. Aku pasti dia benci sangat ngan aku. Aku yg salah. Aku akui itu. Betol yg orang selalu kata, ex lover can't be fren. Ahhh... Susah nak terangkan detail. Tersentap seketika kegumbiraan yg aku rasa. Maafkan aku sebab dah banyak melakukan kesalahan. Aku dapat lihat dia lebih gumbire skang. Bagus la. Semoga tros berbahagia. Aku tak mintak apa2 pun. Dulu ada gak harapan supaya kitaorang dapat kawan semula. Tapi selepas melihat tindakan dia itu, aku nak buang segala2nya. Termasuk apa yg telah diberinya kepada aku. That's it. Aku tak nak simpan secebis kenangan pun bersamanya.


~~~Apa guna ingat pada orang yg buang diri kita. I want to delete all the memories we had together. No more turning back. What u give, u get back. Cuma wang je yg tak dpt aku kembalikan sebab tak tahu banyak mana u had spent. Tapi rasanya aku yg contribute banyak. Arghhh... Biar la aku jadik buruk siku. Yg penting, kamu bahagia, aku senang hati.

No comments:

Google