Thursday, April 23, 2009

cinta kau dan aku

Ni la wajah novel itu. Saper berminat bleh mendapatkannya atau pun pinjam dari orang yg memilikinya. Aku takde novel ini. Aku dipinjamkan oleh macik aku. Dah pulangkan dah pun.

Terasa dekat sangat dengan realiti biler aku abeh baca novel ini. Kerana novel ini jugak aku telah postpone rancangan aku nak nonton movie last Sunday. Akan aku pastikan yg rancangan itu aku laksanakan this wikn, insyaAllah.

Walaupun banyak isi kandungan novel itu adalah yg biasa didapati dari novel2 tempatan yg lain. Yg tu aku tak tau la naper tak dapat lari.

Apa lagik kalau bukan orang kaya dengan orang miskin. Pasal pompuan cantek. Pasal nama yg panjang & berbelit nak menyebutnya. Haihhh... Potong stim jugak la.

Tapi yg menarek tentang novel ini adalah ia boleh membuatkan anda ketawa & menangis. Betol. Tak tipu. Sebab aku merasai kedua2nya. Tapi tak tau la kalau hari tu aku emo lebih. Hiksss...

No comments:

Google