Tuesday, April 7, 2009

say gudbye

Kena say bye2 to my bro. Dia nak balik dah jap gi. Adek aku mai sini hari Ahad. Asalnya dia nak lepak sampai hujung minggu. Tapi dapat arahan kena pulang semula ke kampung halaman.

Budak baru lepas SPM. Dok sibuk mencari peluang menyambung pelajaran. Takpe la. Tak cam akaknya dulu. Lepas SPM dok umah je. Tunggu tawaran matriks. Tak reti nak cari option lain yg ada. Pemikiran sedikit sempit masa itu.

Plan baik punya ngan adek gue nak gi nonton Fast & Furious 4 esok. Tapi dah kena cancel. Tiket dah book pun. Sodihnya hati saya. Baru nak berjimba muda mudi di malam hari. Hiksss...

Sangat mengujakan la. Cam best je. Nanti2 la baru gi nonton. Kalau berpeluang.

Kita hanya merancang. Hmm...

~~~Sesiapa yg bercadang nak gi nonton malam esok tapi tak dapat nak book tiket, bleh roger aku. Aku akan bagi no reservation aku. Tuk 2 orang. Kerusi takde la kedepan sangat. Jam 9.30 malam. Di TGV Sunway Pyramid. Trimas...

No comments:

Google