Wednesday, April 29, 2009

sesuci kain putih

Baby yg baru dilahirkan ibarat sehelai kain putih yg tunggu dicorakkan oleh the parents.

Alang2 aku gi lawat kawan aku semalam, tros lawat cousin aku sekali. Diorang di hospital yg sama. Sambil menyelam minum air. Aku mintak permission bos pulang awal. Dapat perlepasan.

Sedapnya dia tido. Uhh.. Aku tak kesempatan lagik nak pegang the baby. Segan nak tunjuk skill depan mil cousin aku. Ehehe...

~~~Nur Eryna Alisha~~~
Ni nama yg dah kompem tertera kat surat beranak. Dah gi daftar. Nama dulu dapat banyak sangat query. Ahaksss...


~~~Bagilah anak nama yg mempunyai maksud yg baik2. Skang ni dah banyak sumber yg boleh digunakan tuk mencari nama anak & maksud di sebalik nama itu. Moga akan menjadi anak yg soleh & solehah. ***Tolong jangan gelak ngan ayat skema I. (^_^) Aku dulu pun excited je bila tang nak cari nama tuk adek2 aku. Tapi aku hanya dibenarkan pilih nama yg telah di shorlist oleh abah aku. Ehehe...

No comments:

Google