Wednesday, April 8, 2009

NYAH KAMU....

Segala perasaan emo yg tidak sihat. Mari menghitung ke hari gumbire & girang. InsyaAllah...

Alhamdulillah, hari ini dimulai dengan emo yg agak sihat. Sabarlah hati. Tabahkan diri menghadapinya. Moga kuat & tegar diri ini. Aminnn...

Seterusnya...

Alamak.. Tergendalam sudah idea gue. Sudah terbiasa tuk beberapa entry yg lepas penceritaan aku ditemani ngan evidence (gambor). Without the evidence, terasa something missing. Hiksss...

Dah 2 hari aku tak jamah nasi. Bukannya kufur nikmat tapi bersebab. Pasti akan ditertawakan kalau aku khabarkan sebab musababnya. Uhhh... No need to reveal the reasons la.

2 malam berturut2 aku dinner yogurt. Dah abeh stock yogurt ku. Jap gi nak kena topup.

Senang, mudah & cukup tuk lapik pewotku sepanjang malam. Dah abeh makan yogurt semalam, mulut terasa nak kunyah lagik. Cam tak puas je makan. Dah le siang tu I only had a late breakfast. Just that 1 meal. Aku makan roti canai telor.

Pagi ni hajat di hati nak breakfast biskut di opis. Rupa2nya stock biskut kat opis dah abeh. Nak membeli makanan di kedai2 berhampiran adalah sangat mim-alif-lam-sin. Makanya sarapan la aku ngan hanya secawan kopi 3 in 1. Tu part sedey.

Part gumbire is when I realize yg tummy ku dah slim la kengkwn. Hooorrraayyy!!! Tapi sat je ni. Tiba weekend, I'll gain what I've lost during the weekdays. Uhhh...


~~~Actly, balik umah semalam aku disambut oleh sesuatu yg buat aku tak senang. Tapi aku dah padam ingatan tak enak itu. Juz wanna make a short note di sini. Sesampai je aku kat umah tros aku masuk dalam bilik. Berkurung la. Apa lagik. Tetiba pintu bilik aku cuba dibuka dari luar. Takde suara. Juz someone was trying to open the door. Aku tau saper. Tapi tak nak aku layan. Wat semak kepala otak aku je. It was the maid la. Sebab kalau cousin aku berdua tu yg buat, selagik aku tak buka diorang akan ketuk pintu tu cam nak tercabot. Siap panggil nama aku lagik. Tak cukup ketuk ngan tangan, tendang ngan kaki bagai. Ehehe... Yg aku hangin, maid itu takde respek langsung. Nak masuk bilik yg ko tau dalamnya ada penghuni, ketuk la dulu. Tanda respek. Kalau pintu tak kunci pun, ketuk dulu sebelom buka. Sedangkan aku nak masuk bilik dia pun aku ketuk dulu. Isk2... Ok.. Dah cukup. Muak la asyik citer pasal maid tu. Buat kurang poin aku je. Hiksss....

No comments:

Google