Thursday, April 30, 2009

tetiba mengidam plak

Macam2 hal betol aku ni. Mengidam la plak. Peristiwa ini berlaku minggu lepas. Hari Jumaat. Baru hari ni nak kasi naik as entry. Trime saja la. Aku takde citer menarek selain dari ini. (^_^)

Apa la agaknya yg aku idam2kan tu???

Apa la agaknya yg de disebalik penutup merah itu???

Mi perisa ayam. Aku lama dah kepingin nak makan megi mi. Tapi takde kesempatan je nak buat & makan di rumah. Lastly aku beli dalam cupnya n makan kat opis time lunch.


Lagik satu adalah kerna nak test skill menggunkan chop stick yg baru beli. Ehehe... Ok tak?? Betol ke cara yg aku pegang??

Yg pastinya aku dapat pegang mi menggunakan chop stick. Betol ke salah cara pegang, belakang kire. Ehehe... Asyik bergambor je. Biler nak makannya. Pewot bunyi2 dah ni. Uhhh.. Jemput makan..


~~~Tak bagus makan megi selalu. Sekali sekala tu takpe. Aku mo makan mi sedap. Tapi kan brand tu takde cop halal. So, aku meragui kehalalannya. Tak makan la aku. Dolu2 yg aku bedal tu, isk2... Kire halal la. Adehhh...

No comments:

Google