Friday, April 17, 2009

ZAHIRIL ADZIM

Ahhh.. Tetiba terasa nak buat entry nama si MERAH. Saja nak bagi Yums jeles. Ahaksss...

Kacak tul. Amek dari MySpace Merah.

Sama gak. Amek kat MySpace dia. Sori ek...
Walaupun berpayung seperti putri lilin, tapi tetap cool. Nampak skit berisi. Tapi comey. Mata aku, suka aku la nak komen.


Ntah naper aku ngan Yums slalu je tergoda ngan orang yg sama. Isk2... Tersama taste lak. Dengan pantas & tangkas aku siapkan entry ni tuk tatapan Cik Yums..

Tak tahan dok gaduh ngan Yums je. Hiksss...

Dia tak kacak. Tak jugak hensem. But there's sumthing bout him yg buat kitorang suka. Mungkin sebab rupa cam bad boy kot. Ntah r. Tapi aku soka.

Dah le Yums kata Merah dilahirkan kat my hometown. Berbintang aquarius. Sama aku. Memula Yums perasan konon2nya diorang lahir katil sebelah2. Wakakaka...

Yums buat lawak apakah. Dia tu bintang libra. Jauh bebenor. Kalau kata aku ni dilahirkan katil sebelah menyebelah ngan Merah, bleh gak le percaya. Ehehe...

Sajer wat entry syiok sendiri. Walaupun aku de kerja mo di setelkan, tapi tetap gigih mo buat entry khas tuk Merah. Karisma dia yg wat aku suka lakonan dia.

Dia gak akan muncul dalam Ghost S2. Yeiii... Ni maknanya aku akan merindui kemunculan Merah di kaca tv selama 3 hari je la. Ok sajork...

Link2 yg berguna tuk yg gilakan Zahiril Adzim; blogspot, new comer.

~~~Yums nye assumption konon2 masa skolah dulu dia lalu sebelah aku, aku tak perasan. Ahhh... Itu sumer mungkin. Sebab aku adalah orang yg sangat pemalu. Tahap suria baja hitam. Dia yg dimaksudkan adalah Zahiril Adzim. Aku tak rasa dia skolah kat hometown ku. Nanti aku roger kengkwn aku di kampung. Kot2 de yg konal dia.

1 comment:

Qistina Filzah said...

aku pun minat gak zahiril adzim ni...
tgk dier belakon jek tewus rashe minat ^_^

Google