Tuesday, May 5, 2009

meditasi baik tuk pemulihan & pemuliharaan

Bertapa sebentar sepanjang cuti hujung minggu yg panjang. Cuti free. Peluang yg ada harus digunakan sepenuhnya. Jangan membazir. Hiksss... Dah cuti free, aku tambah plak 1 hari ngan cuti tak free. Jika dah cuti camtuh, harus peluang aku amek tuk balik ke kampung halaman. Bukan takat kampung dekat, kampung jauh nun di utara tanah air pun aku sampai jugak. Malam tadi baru aku berangkat pulang. Tu pun diselebungi oleh sedikit kesedihan. 2,3 hari ni aku cepat benor sensitip. Mungkin dah hampir tiba musim bulan mengambang kot. Wakakaka... Seperti biasa, aktiviti balik kampung banyak diselitkan ngan juadah makan2. Ada je mende yg nak dibeli & of coz di makan. Tapi sayangnya, ngak punya gambar mo dipertontonkan. Mungkin saja, cerita berkenaan tidak akan aku up kan as entry. Lihat kepada meter kesibukan kerja aku. (^_^)


~~~Maaflah. Tajuk takde kaitan ngan isi. Hiksss.. Sesuka aku je. Merujuk kpd suatu keluhan di minggu lalu pasal seseorang dari masa lampau, semuanya telah aku semadikan. Aku tak jadik pulangkan pemberiannya setelah menerima nasihat sahabat2ku.

No comments:

Google